حالا شما باید مانند تصویری که در  زیر آمده است به  All Reports \ Marketing Optimization \ Marketing Campaign Results \ Source Conversion  بروید  :

هنگامی که شما این کار را کردید و به آن قسمت رفتید ، بر روی یک دکمه ی فلش قرمز مدور کلیک می کنید ، Cross Segment Performance را انتخاب کنید و سپس کلمه ی کلیدی را انتخاب کنید.

حالا یک گراف مانند نمونه ی زیر و همچنین یک جدول اطلاعات حقیقی را مشاهده می کنید . در اینجا جدول اطلاعات حذف شده است چرا که شامل اطلاعاتی مانند شماره تلفن شخصی بوده .ولی به هر حال با دیدن تصویر متوجه همه چیز می شوید.

مانند تصویر زیر می توانید با کلیک کردن بر روی گزینه ی   EXPORT لیست کاملی از کلمات کلیدی بدست آورید.

مفید خواهد بود که هر ماه کلمات کلیدی خود را با یکدیگر مقایسه کنید  تا متوجه شوید که مقالات و مطالب شما تا چه میزان بازدید کننده ها را به وب سایت یا وبلاگ شما می کشاند. ممکن است متوجه شوید که یک کلمه ی کلیدی تاثیر بهتری در طی ماههای مختلف بر روی وب شما می گذارد .